Tarihçe

On yılı aşkın bir süre “Kalite Yönetim Sistemleri” konusunda uzmanlaşmış iki ortak tarafından 2002 yılında kurulan SGY Danışmanlık Ltd. Şti. bugün ondört kişilik uzman kadrosuyla ve tüm Türkiye' de hizmet vermektedir.

 

Kuruluş amacı, uzmanlık konularındaki bilgi birikimi ve tecrübeyi, kurum/kuruluşlara aktarmak ve uluslararası standartta üretim/hizmet vermelerini sağlamaktır.

 

Farklı sektörlerde ve çok sayıda kuruluşa ;

TS EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi,

TS EN ISO 13485:2004 Tıbbi Cihazlar Üreticileri İçin KYS,

TS EN ISO 14001:2004 Çevre Yönetim Sistemi,

TS 16949:2002 Otomotiv Üreticileri İçin KYS,

TS EN ISO/IEC 17025:2005 Laboratuar Akreditasyonu

TS / OHSAS 18001:2007 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi,

TS 22000:2005 / HACCP Gıda Yönetim Sistemi,

TS ISO / IEC 27001:2005 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi,

AQAP KYS,

İş Kurma ve Geliştirme,

Yönetim Danışmanlığı

CE İşaretleme

konularında eğitim ve danışmanlık hizmetleri verilmiş ve kuruluşların uluslararası pazarda rekabet gücü kazanmalarını ve kurumsallaşma yolunda ilerlemeleri için ilk hareketi vermiştir.

 

Müşterileri ile gizlilik ve güven içerisinde kurduğu ilişkiler ile hizmetlerini sürekli hale getirmiştir.

 

Bütün bu hizmetlerin yanı sıra müşterilerinin ihtiyaç duyduğu alanlarda “İnsan Kaynakları” hizmetleri sunmaktadır. Personel bulma, seçme ve işe yerleştirme hizmetleri dışında oryantasyon eğitimi hizmeti de vererek müşterilerine zaman kazandırmaktadır.

 

KOBİ' lerin KOSGEB desteklerinden faydalanabilmesi için ; danışman firmaların "TSE HİZMET YETERLİK" belgesine (Sanayi Kuruluşu için TS 13078, Hizmet Sektörü için TS 13082) sahip olması gerekmektedir. SGY olarak bu belgeye sahip olmamız nedeniyle mişterilerimiz KOSGEB desteklerinden faydalanabilmektedir.